SAVET KINESKOG STRUČNJAKA: Upamtite da kičma ne voli kada radite ovo!

Kategorija: MAGAZIN
Foto ilustracija: Dnevne, pixabay

Foto ilustracija: Dnevne, pixabay

Oni koji pate od bolova u leđima ili osteoporoze moraju da znaju jednu stvar – kako se rešiti bola

Lekari kinske tradicionalne medicine tvrde da osobe koje pate od bolova u leđima i osteoporoze ne smeju da trpe bol.

Rešenje nije ni gutanje tableta protiv bolova.Cilj je da se rešite bola, kako telo ne bi trpelo.

Bol se pravilno može ukloniti jedino vežbama:

Istezanje kičme

Podvijete stopala ispod zadnjice. Sednete pravo i izvijete se napred.

Ova vežba će istegnuti svaki pršljen posebno i osloboditi vas bola, kako u donjem delu kičme, tako i u gornjem.

Redovnim vežbanjem, možete sasvim ukloniti bol u kičmi.

Vežbanje uz zid

Ova vežba ublažava glavobolju, napetost u ramenima i vratu. Preporučuje se onima koji pate od vrtoglavice.

Lezite na leđa, a noge stavite uz zid. Ruke držite na stomaku.

Zatvorite oči, ravnomerno dišite i pokušajte da odbacite sve nepotrebne misli.

Pet minuta u ovom položaju ublažava napetost mišića leđa i vrata, a glavobolja nestaje bez traga.

Poza psa

Stanite četvoronoške, neka vam kičma bude paralelna sa podom.

Prvo udahnite i glavu izvucite na gore, a stomak “spustite”.

Zatim izdahnite dok glavu pomerate na dole, a stomak uvlačite. Ponovite ovo 10 puta.

Istezanje i uvijanje

Ova vežba pomaže ako imate bolove u stomaku i probavne smetnje. Sedite na pod, a noge ispravite.

Levu nogu savijte preko desne, pa se istegnite u levo. Oslanjajući se na ruku.

To uradite i na desnu stranu. Ostanite u pozi oko 30 sekundi.

Leptir poza

Smanjuje bol u kukovima, ublažava napetost u nogama i kolenima.

Sednite na pod, ispravite leđa. Spojite noge u stopalima pa ih privucite sebi.

Izdržite u ovom položaju oko 2 minute.

Upamtite da smo blagosloveni telom koje se lako oporavlja i koje zahvalno reaguje na svaku vežbu.

Stoga, pre nego popijete lek protiv bolova, probajte sa nekom od ovih vežbi.

Dnevne, stil.kurir.rs

Related Articles